Vítejte » NOVINKY » IQ test: který pohár bude plný jako první? Test, který právě teď otřásá webem

IQ test: který pohár bude plný jako první? Test, který právě teď otřásá webem

Pomocí tohoto testu IQ zjistíte, jak jste pozorní. Tak se pozorně podívejte na obrázek a hrajte!

Testy IQ jsou někdy složité. Většinou se setkáváme s testy, které se na první pohled zdají jednoduché, ale jsou stejně složité. To je případ tohoto testu IQ, který vám byl předložen. Vyřešením tohoto problému zjistíte, jak ostrý je váš zrak.

Z čeho se tento test IQ skládá?

V tomto testu se zobrazí obrázek, který vás vyzve, abyste uhodli, která sklenice se naplní jako první, pokud do ní nalijete džbán s nápojem. Podívejte se na obrázek a odpovězte na otázku. Stačí jen vypočítat příchod nápojů v závislosti na poloze sklenic a délce trubek.

Tento hlavolam vypadá na první pohled jednoduše. Bez dobré koncentrace to však není tak snadné. Abyste mohli problém rychle rozpoznat, potřebujete dobré oko. Může to chvíli trvat, ale nespěchejte! Našli jste odpověď?

Řešení testu IQ

Našli jste odpověď? První a jediná sklenice, která se naplní, je sklenice číslo 2.

Pokud jste odpověděli správně, můžete podstoupit další testy IQ, které zhodnotí vaši schopnost soustředění a ostrost zraku.
Pokud se vám to nepodaří, podívejte se na obrázek znovu. Uvidíte, že všechny ostatní trubky vedoucí k ostatním sklenicím jsou v určitém bodě zablokované. To znamená, že tyto sklenice, kromě sklenice číslo 2, nedostanou vůbec žádný nápoj.

V tomto testu IQ nakonec nejde o to, která sklenice se naplní jako první, ale o to, jak ostrý máte zrak.

 

mm
O autorze, Marie Černá
Ahoj, jmenuji se Sarah a jsem webová redaktorka už 5 let. Začala jsem svou kariéru v oblasti komunikace, kde jsem objevila svou vášeň pro psaní a tvorbu obsahu pro web. Poté jsem se rozhodla specializovat se na webové psaní a pracovala jsem pro různé společnosti a komunikační agentury. Psala jsem pro webové stránky v různých oblastech, jako je technologie, móda, zdraví a wellness a také jsem pracovala na projektech přirozeného zpětného odkazu, abych zlepšila viditelnost webových stránek ve vyhledávačích.